" תופעה מדהימה, מסתורית ואמיתית, מתרחשת בחדשי הקיץ, בשדות החקלאיים בעולם ובעיקר באנגליה באזור STONEHENGE. "מעגלי חטה" CROP CIRCLES נחקרים ארבעים שנים באופן מדעי. האם נוצרו מכוח טבעי או על טבעי? האם זו עדות מופלאה של יצור תבוני על אנושי, שמגיעה לכדור הארץ ?" להמשך       לחץ כאן למאמרים בקבלה לחץ כאן

הירשמו לדיוור

שם מלא
אי   מייל

צסטהדרון – שעור קצר בגיאומטריה מרחבית חלק ב'

צסטהדרון – שעור קצר בגיאומטריה מרחבית

 

צסטהדרון הוא כינוי שניתן לשביעון תלת ממדי, גוף מרחבי שהומצא/נהגה לפני כ- 15 שנים ועדיין נלמד ונחקר בכדי לברר את תכונותיו. למידות השביעון (בקנה מידה עשרוני) יש משמעות בעברית – יוסבר בסוף


הצסטהדרון בנוי משבע פאות שוות בשטחן אך שונות בצורתן (4 מפאותיו בצורת משולש ו- 3 מפאותיו בצורת מעוין) איור בצד ימין. הגוף נקרא על שם ממציאו – האמריקאי פרנק צסטר – אמן (פסל) וחוקר גיאומטריה. פרנק טוען שגוף זה מייצג את התבנית הגיאומטרית של הלב, ברמה המטפיזית … ובמציאות.


image              

תכונותיו של שביעון תלת ממדי זה נבדקו ע"י ממציאו (ותועדו בסרטים שהועלו לאינטרנט) ומסתבר שכאשר מסובבים את השביעון במרחב, סביב צירו, צלעותיו יוצרות פעמון תלת ממדי בעל חתך ייחודי (פרנק יצק דגם ראשון ובחן את הצליל המופק ממנו. הניסוי גם עורר עניין בקהילה הנוצרית, בעבור מגדלי הפעמונים, בכנסיות).

בתנועה סיבובית במים יוצר השביעון וורטקס ובזווית שבין 20-30 מעלות יוצר שני וורטקסים הפוכים (יניקה ודחיסה) שמדגימים את כיווני זרימת הדם בלב ואת פעולת שרירי הלב (בעזרת הגיאומטריה המרחבית של השביעון צסטר מסביר ומראה שמונה שכבות שרירים בלב וכיצד כיוונם מתהפך, שלב אחר שלב, שכבה אחר שכבה, מנטייה אלכסונית ימינה לנטייה אלכסונית שמאלה)

בנוסף, את השביעון חוצה מישור אופקי בצורת משושה מושלם (או מגן דוד דו ממדי) – מישור זה חותך את השביעון בסמוך למרכזו וקווי החיתוך בששת הפאות המזדקרות מבסיס השביעון, זהים באורכם. (באיור למעלה – מישור המשושה בצבע צהוב-חרדל, ובאיורים למטה – מישור המשושה בצבע סגול)

הצסטהדרון גם מספק הסבר לקוטר הענקי של מעגלי האורורה (תופעת ה "זוהר הצפוני") המופיעים סביב קטבי כדור הארץ. (בצפוני ובדרומי)

 למרות שלא מדובר בגוף אפלטוני, קלאסי, בו כל פאות הגוף שוות בצורתן, בשטחן ובזוויותיהן, מסתבר שהשביעון מתיישב עם ספירה עשרונית, מותאם למידות כדור הארץ, והפלנטה (החומר) כולל שכבת האטמוספירה (האוויר) – מכילים את השביעון המרחבי בתבונה, ב "בינה" ומציעים הסבר למונחים בעברית (הלקוחים מהלקסיקון הקבלי) היות ואלו מתגלים מתוך גיאומטריה עשרונית. בהמשך המאמר יוסבר כל טיעון.


המבנה הגיאומטרי


הגוף השביעוני בנוי מארבע פאות בצורת משולש שווה צלעות, ומשלש פאות בצורת מעוין. (ראה איור)

 image

בסיס הגוף השביעוני הוא משולש שווה צלעות, זהה לפאות המזדקרות משלשת צדדיו. את 4 הפאות המשולשות אפשר לדמיין כטטרהדרון – פירמידה משולשת שוות צלעות– איור למטה מימין – שפתחנו את פאותיו לצדדים ועד זווית של 94.85 מעלות.

את המרווחים שנוצרו בין המשולשים ממלאות 3 פאות- שלשה מעוינים, הממשיכים ומזדקרים מעלה עד שנפגשים בקדקוד.

image

המשותף לכל 7 הפאות הוא שטחן בלבד.  (7 פאות הגוף כוללות כמובן גם את משולש הבסיס)

איור למטה – שלש פאות מעוינות בתכלת שקוף, מאפשרות מבט פנימה אל המישורים האופקיים העוברים בשביעון.

נביט על מישור "המשושה" הפנימי מבחינת גודלו ומיקומו, (בהמשך יוסבר כיצד וכאשר הספירה העשרונית משמשת בסיס לבניית הגוף, כלומר כאשר הבסיס הוא מעגל בקוטר 1000 (אלף) יתקבלו מידות מיוחדות כגון

  "שדי" = 314 , "אמש" = 341, "חסד +גבורה" = 288, רל"א = 231,  "אנש" = 351,

כמו כן נראה כיצד אורך כל צלע במשושה = 333 = שלג… ועוד) 

 שדי = 314 = רדיוס הספירה/הכדור היושב/מונח על משושה "שלג"

מישור "המשולש" העליון מציין גם את גובה קדקודי הטטרהדרון הפתוח לצדדים (גובה כל קדקוד ממישור הבסיס קטן מגובה הפאה עצמה) שים לב כי כל צלע במשולש העליון משמשת גם כאלכסון פנימי בכל אחד משלשת המעוינים.

אם נתעלם מהמעגל הכהה שחוצה את הצסטרהדרון ונביט בחזית הגוף, במעוין תכלת שקוף –פאה אחת מתוך 3 , לצדה משולש צהוב – פאה אחת מתוך 4 ( משולש משמש כבסיס ו – 3 משולשים מזדקרים בהיקף).

 image

למרות שחישוב מדויק מראה כי לא מדובר בגוף אפלטוני ואין מצב שבו מתקיימים כל התנאים שהציב פרנק להגדרת הגוף, הקשר בין צורות גיאומטריות כמעגל, משולש, משושה ושביעון מרתק, היות וקוטר הכדור הנדרש בכדי לעטוף את השביעון הוא בקירוב של  98 -97 אחוז לקוטר כדור הארץ, למידת הפלנטה במציאות, על פי מידתה הידועה כיום.

קוטר ספירה חוסמת שביעון מרחבי, זהה לקוטר כדור הארץ 12,727 ק"מ + האטמוספירה 150 – 450 ק"מ

      image

היות והיחס בין המידות נשמר בכל קנה מדה עשרוני, מעגל בקוטר 10 כמוהו כמעגל בקוטר 1 או 100 או 1000

כאשר המעגל בקוטר 100 אורך כל צלע במשולש החסום הוא – 86  "אלהים" או "הטבע"

כאשר ספירה/כדור בקוטר 100 אורך כל צלע בטטרהדרון כפול (שתי פירמידות משולשות הפוכות)- 81 "כסא" "אנכי"

איור – המידות על בסיס עשרוני. משולש שווה הצלעות עליו מבוסס הגוף השביעוני, נגזר ממעגל בקוטר 10

עשר ספירות – ספירה עשרונית – 1 , 10, 100, 1000 ….

אלהים = הטבע = 86

קדם = 144

חסד + גבורה = 288

קדם + קדם = חסד + גבורה = 288

image

 image

הגוף השביעוני חסום בכדור – ספירה, (כאן חסום במעגל) כאשר קדקודו נוגע בקצה הצפוני של ציר הכדור..

ניתן להבחין שמישור המשושה – מגן דוד – נמצא בקירוב למרכז הספירה ואם מדובר בכדור הארץ קרוב למישור המשווה.

כאשר נסתמך על הרדיוס העליון שאורכו 6.29 נקבל כדור בקוטר 12.58 קטן מכדי להכיל את השביעון וקטן מקוטר כדור הארץ (שמידתו 12.72 בהקטנה)

image

הקוטר הדרוש לספירה בכדי להסתיר את הגוף השביעוני במלואו הוא בין 13.08 לבין 13.56, וקוטר זה יתקבל רק כאשר נוסיף לקוטר הכדור את שכבת האטמוספירה בגובה 260 ק"מ עד 420 ק"מ, ( רוחב טבעת סביב כדור הארץ 0.26 עד 0.42)

image

היחס נשמר בכל קנה מדה עשרוני ולכן מעגל בקוטר 10, כמוהו כמעגל בקוטר 1000 או 1 או 100 או 1000

כאשר המעגל בקוטר 100 אורך צלע המשולש 86  "אלהים" או "הטבע"

 image

image

על פי מבנה השביעון

 image

image

image

image

image

image

כאשר המעגל בקוטר 1000 אורך צלע המשולש = 866 או 867 ובתוכו 9 משולשים שווי צלעות באורך 289 – טרף

לג וַיַּכִּירָהּ וַיֹּאמֶר כְּתֹנֶת בְּנִי, חַיָּה רָעָה אֲכָלָתְהוּ; טָרֹף טֹרַף, יוֹסֵף.

וַיֵּצֵא הָאֶחָד, מֵאִתִּי, וָאֹמַר, אַךְ טָרֹף טֹרָף; וְלֹא רְאִיתִיו, עַד-הֵנָּה

ספירה תשיעית – יסוד – מיוחסת ליוסף, כל צלע במשולש אורכה 3 פעמים טרף …

ידועה זיקתו של יוסף למדעי הטבע אסטרונומיה חשבון וגיאומטריה, כך על פי חלומותיו וידיעתו בצופן פתרונן … צפנת פענח נקרא על ידי פרעה

אורך צלע במשולש שווה צלעות הנגזר ממעגל בקוטר כדור הארץ,  זהה לשנות חיי יוסף – 110 – (בהקטנה עשרונית) מילים אחרות, 110 הוא אורך כל צלע במשולש שווה צלעות חסום במעגל בקוטר 127.27 (קוטר כדור הארץ בקילומטרים 12727)

במילים אחרות, היחס בין 6 ל – 7 ונוכחות מגן דוד במרכז הגוף השביעוני…. כמוהו כתוספת של ממד רוחני לחומר …  צמיחה אורגנית של כל המידות המתחילות בספירה עשרונית, מתוך מעגל בקוטר 10, או 10 אלפים קילומטרים, השיטה מניבה מידות בעלות משמעות בעברית.

קול שדי

 image

image

 image