" תופעה מדהימה, מסתורית ואמיתית, מתרחשת בחדשי הקיץ, בשדות החקלאיים בעולם ובעיקר באנגליה באזור STONEHENGE. "מעגלי חטה" CROP CIRCLES נחקרים ארבעים שנים באופן מדעי. האם נוצרו מכוח טבעי או על טבעי? האם זו עדות מופלאה של יצור תבוני על אנושי, שמגיעה לכדור הארץ ?" להמשך       לחץ כאן למאמרים בקבלה לחץ כאן

הירשמו לדיוור

שם מלא
אי   מייל

האמת אודות אירועי ה- 11 בספטמבר

קישור למאמר הסופי

https://abulafia-thought.com/wp-content/uploads/2014/02/ספטמבר-2001.pdf
 

א. מבוא

 מאמר זה בא להבליט כמה עובדות חשובות באשר למאורעות המזעזעים שחלו ב-11 בספטמבר 2001, ולחשוף מידע חדש ומשמעותי ביותר בנושא.

פיגועי ה-11 בספטמבר –  שהמפורסם בהם הביא לקריסת מגדלי התאומים בניו-יורק – הם ללא ספק מהאירועים המכוננים של התרבות המערבית במאה ה-21. הדבר נובע לא רק מהשפעתם העצומה על התרבות הפופולארית של ימינו ועל תפיסת העולם של חלקים גדולים מהאנושות, אלא גם מהשלכותיהם הפוליטיות, הצבאיות והמדיניות. הפיגועים שימשו עבור ממשל בוש כתירוץ לנקיטת עמדה אימפריאליסטית ותוקפנית, שבין היתר הובילה להתלקחותן של שתי מלחמות נוראיות (בעירק ובאפגניסטן) ולהרג של מאות אלפי בני אדם.

הדבר חמור במיוחד לאור סימני השאלה הרבים אשר עודם סובבים את זהות האחראים לפיגוע – במידה רבה משום שגרסתה הרשמית של ממשלת ארה"ב בנושא (על פיה המפגעים היו טרוריסטים ערבים הקשורים לארגון אל-קעידה) נראית מפוקפקת מאד. המידע בנושא התפשט במהרה, בעיקר ברשת האינטרנט ובערוצי תקשורת עצמאיים, והביא לניסוחן והפצתן של תיאוריות קונסיפרציה אלטרנטיביות רבות.

כמובן שחלק מהמידע המופץ בנושא אמין, מעניין ומעורר מחשבה – ולעומת זאת, כולל לעתים גם פרטים בדויים ורעיונות בלתי-מבוססים. כך, שפע המידע העצום בהחלט עשוי לבלבל ולהקשות על האדם המבקש להתחקות אחר האמת על אודות המאורעות. במקרה הרע, הדבר אף עלול להותיר בו את הרושם השגוי כי כל התיאוריות החולקות על הגרסא הרשמית של ממשלת ארה"ב הינן הזויות ומופרכות, וכי המידע השקרי שמפיצה מכונת התעמולה המשומנת של האימפריה הצפון-אמריקאית הוא המהימן ביותר.

על כן, המאמר הנוכחי אינו שואף לסקור את כל פרטי המידע הזמינים, או להביא תמונה מקיפה ומושלמת של שקרי הממשל האמריקאי. ברצוני להציג כאן דווקא אוסף מצומצם של נתונים, אשר – למרות שאינו עומד על כל מורכבויות העניין – מספיק כדי להוכיח מעבר לכל ספק כי הגרסה הרשמית של ממשלת ארה"ב אינה נכונה, וכי קיימת סבירות גבוהה ביותר לכך שדווקא היא, ולא ארגוני טרור מוסלמים, אחראית באופן ישיר לפיגוע. לאחר מכן יוצגו כאן מספר גילויים משמעותיים ובלעדיים, המדגישים את החשיבות העצומה של מקרה ה-11 בספטמבר והגורמים המעורבים בו לגורלם של כל יושבי כדור הארץ.

 

ב. הוכחות לשקריות גרסתה של ממשלת ארה"ב

פיגועי ה-11 בספטמבר כללו 3 אירועים מרכזיים, במסגרתם התרסקו לכאורה 4 מטוסים חטופים: 2 לתוך מגדלי התאומים, אחד לתוך הפנטגון, ואחד בשדה בפנסילבניה. להלן, נביא הוכחות לשקריות הגרסה הרשמית של ממשל בוש באשר לכל אחד מהמקרים.

1.  מגדלי התאומים ובניין מס' 7

במסגרת אירוע זה, המפורסם ביותר בשרשרת הפיגועים, התרסקו שני מטוסים חטופים לתוך מגדלי התאומים. זמן קצר לאחר מכן קרסו שני המגדלים בני 100 הקומות, ובאופן תמוה – גם בניין מס' 7, מבנה בן 47 קומות (בדומה למרכז עזריאלי בת"א) אשר עמד בסמוך להם. בניין מס' 7 קרס על אף שלא נפגע מהתרסקות המטוסים, ולא נראה שנגרם בה נזק מהותי לתשתיתו.

על פי גרסת הממשל האמריקאי, המגדלים קרסו כתוצאה מהשריפה שהתלקחה בהם לאחר התרסקות המטוסים, במהלכה האש הלוהטת התיכה את עמודי הפלדה שלהם.

ברור שטענה זו מופרכת לחלוטין. על פי עדויות מהנדסי בניין רבים, אין כל אפשרות כי תוך שעה ו 45 דקות – משך הזמן בין פריצת השריפה לקריסת המגדל הראשון –  יותכו עמודי הפלדה העצומים באופן שיביא לקריסה שכזו. בנוסף, אין כל עדות היסטורית למקרה דומה. שום מבנה מעולם לא קרס כך כתוצאה משריפה.

כמו כן, גם אם נניח שבאופן פלאי כלשהו המיסה האש את עמודי הפלדה, עדיין אין בדבר הסבר לעובדה כי לא נמצאו בשטח ההריסות כל שרידים לתקרות אשר הפרידו בין קומות המגדלים, לתשתיות הצנרת ומיזוג האוויר, לאלפי כיורי ואסלות החרסינה אשר מוקמו בחדרי השירותים במגדלים או לגופותיהם של כ- 3,000 ההרוגים. האפשרות כי כל אלו הותכו על ידי האש הינה בלתי מציאותית לחלוטין.

אם כן, מה הביא לקריסת המגדלים, ולהתאיידות כל החומר אשר נמצא בהם באותה העת? על פי עדויותיהם של מהנדסים שחקרו את העניין, הדבר נגרם כתוצאה מפיצוץ מבוקר של פצצות (רגילות או מסוג מיקרו-גרעיניות) אשר מוקמו בקומות הבניינים מבעוד מועד. פצצות שכאלה – המבוססות על עקרונות פיזיקליים אשר עודם נחשבים על ידינו כיום ל"נשק עתידני", וקיומן הסודי עדיין לא נחשף – הביאו להתאיידותם המוחלטת של כל רכיבי הבניין ותכנם. כמובן שאין כל הגיון באפשרות שהדבר תוכנן על ידי טרוריסטים מוסלמים. ברור כי הפצצות הוצבו במקום על ידי גורם הקשור לרשויות ארה"ב, לו ניתנו ההוראה לתכנן את הדבר וגישה מלאה למקום.

image

­

כלומר, המטוסים אשר התרסקו לתוך המגדלים שימשו אך ורק לצורך הסחתה ועיצובה של דעת הקהל. ההכרה בכך שחטיפת והתרסקות המטוסים נערכה בחסות ממשל בוש גם מסבירה מדוע, באופן חריג ביותר, לא הוזנק כל מטוס של חיל האויר האמריקאי אל מול המטוסים החטופים, אשר שעטו באותה עת לעבר מגדלי התאומים. על פי ההסבר הרשמי, הדבר נבע מתרגיל אווירי של הצבא האמריקאי שנערך באותו היום – אך האם באמת ייתכן שמעצמה כארה"ב תפקיר בצורה כזו את המרחב האווירי שלה?

 image

בצילומים – על הקרקע אין שאריות מכל 110 קומות המבנה – (תקרות, קירות, ציוד, ריהוט) העמודים שנותרו הם מקומת הכניסה וקומות ראשונות…מעליהן התנשא מבנה בגובה 400 מטרים … להיכן נעלם התל הענקי שאמור להיוותר על הקרקע לאחר שהמבנה קרס מטה ?

 סיפור קריסתו של בניין מס' 7 תמוה עוד יותר. בתחילה טענו רשויות ארה"ב כי המבנה קרס כתוצאה מקריסתם של מגדלי התאומים. לאחר שהטענה הוכחה כבלתי סבירה בעליל – בין היתר משום שבין המגדלים לבניין מס' 7 ניצבו מספר מבנים נוספים, שלא קרסו – הופצה גרסה חלופית, על פיה הבניין נהרס באופן מכוון ומבוקר על ידי מכבי האש, בהתאם להוראה שניתנה באותו היום על ידי בעלי המתחם, לארי סילברסטיין. טענה זו אושרה ע"י סילבסטין בעצמ­ו, ודבריו מתועדים בסרט, אך לא מתקבל על הדעת שהפקודה ניתנה לאחר ארועי אותו הבקר, היות וידוע כי גם הריסתם המבוקרת של מבנים קטנים יותר, ובתנאים פשוטים בהרבה, דורשת תכנון של שבועות מראש. הרעיון כי הריסתו של בניין מס' 7 תוכננה ובוצעה במהלך שעות ספורות, בלב המולת הפיגוע הנוראית, היא גרסה דמיונית והיסטרית, נטולה כל אחיזה במציאות. הדבר מעיד כי כל המהלך תוכנן זמן רב מראש וההכנות לשם פיצוץ הבניינים נעשה גם הוא זמן רב מראש ולפני התאריך 11 בספטמבר 2001

 אם כן, כיצד קרס בניין מס' 7? כפי שכבר הסברנו, בדומה למגדלי התאומים, גם הוא התמוטט כתוצאה מהפעלת פצצות – אולי מסוג מיקרו-גרעיניות, אשר הוצבו בקומות השונות. גם במקרה זה השאריות מהמבנה הגדול יחסית היו זעומות כאילו קרס מבנה בין 5 – 10 קומות ולא מבנה של 50 קומות, מסתבר כי מוקדם יותר באותו היום מבנה זה הוצת במכוון, ניתן לראות זאת בכל הסרטים המתעדים את הארוע, המבנה הוצת על מנת ליצור את הרושם המטעה שגם לו נגרם נזק חמור מהתרסקות המטוסים.

2. הפנטגון       

מעט לאחר שהתרסקו המטוסים לתוך מגדלי התאומים, פיצוץ עז הרעיד את האגף המערבי של בניין הפנטגון. לטענת רשויות ארה"ב, מטוס חטוף התרסק לתוך המבנה.

באופן משונה מאד, אף אחת מעשרות מצלמות האבטחה הסובבות את הפנטגון לא הצליחה ללכוד את האירוע. עם זאת, צילומים וסרטים (אשר צולמו באופן פרטי) המתעדים את האירוע מראים באופן ברור כי הפגיעה בבניין הפנטגון לא נגרמה מהתרסקות של מטוס. במידה ואכן מטוס נוסעים היה מתרסק לתוך המבנה, היה אמור להיפער בו חור גדול לפחות פי 3 מזה אשר נפער בפועל.

 בנוסף, הפנטגון הינו מבנה בן 5 קומות בלבד. צילומים מראים כי הפגיעה אירעה בקיר המבנה, בעוד ותקרתו נותרה שלמה. במלים אחרות, המטוס טס לכאורה זמן ממושך כמעט בצמוד לקרקע, והתרסק אך ורק לתוך הקומה הראשונה, השנייה והשלישית. התרחשות זו אינה סבירה: במידה ואכן היה מדובר בהתרסקות מטוס, הפגיעה היתה אמורה להיות בחלק גבוה יותר של המבנה. הרעיון הופך מופרך עוד יותר בזכרנו כי הטרוריסט אשר ריסק לכאורה את המטוס לתוך בניין הפנטגון היה אמור להיות טייס מתחיל ובלתי מנוסה, בעוד וטיסה ממושכת בגובה כה נמוך דורשת מיומנות רבה ביותר, אם הדבר בכלל אפשרי.

 image

צילום מעורר שאלה- האם הבנין נפגע ממטוס שאורכו 50 מטרים ורוחבו 40 מטרים? היכן המטוס? וכיצד הקיר נותר ישר אם כנף המטוס שאורכה 10 מטרים פגעה בו ? מובן לחלוטין שאלו אינם סימנים של פגיעת מטוס. היתכן שטייס בלתי מנוסה הצליח לטוס סמוך לקרקע לאורך זמן לפני שהגיע לפנטגון בכדי לחדור אליו בקומה ראשונה שניה ושלישית ? כל טייס מנוסה היה מתרסק עם המטוס הרבה לפני

 image

מטוס כזה התרסק על קיר הפנטגון – השוו את מידותיו וחשבו האם זו (למעלה) התוצאה מהתרסקותו לתוך קיר הפנטגון ?

מעבר לכך, בכל הצילומים והסרטים המתעדים את האירוע, וכן בדיווחי עדי ראייה שנכחו במקום, אין כל זכר או עדות להימצאו של מטוס בזירת ההתרחשות. גם לא ניתן לאתר במקום את שרידיו של המטוס, או כל רמז ממשי אחר למעורבותו באירוע.

הצטברות הראיות הללו מעידה על כך שהפנטגון לא נפגע בשום אופן מהתרסקות של מטוס. הפיצוץ אירע כתוצאה מהפעלת פצצה שמוקמה בו מבעוד מועד, או כפי שנראה בסרט ווידאו פרטי (הניתן לצפיה ביו טיוב) הפנטגון נפגע ככל הנראה מטיל אשר שוגר על ידי גורם כלשהו.

  image

צילום – קיר הפנטגון לאחר הפיגוע – היכן שרידי המטוס ? והאם כך נראה מבנה שנפגע ממטוס נוסעים ענק

 image

כך נראה קיר הפנטגון דקות מעטות לאחר שכביכול חדר לתוכו מטוס, שימו לב כיצד הקיר עומד ונותר שלם. הקיר קורס רק לאחר שהמטוס הספיק כביכול להעלם לתוך הפנטגון …היתכן ?

3. השדה בפנסילבניה

לטענת ממשל בוש, מטוס רביעי נחטף ונמצא בדרכו לבצע פיגוע נוסף בבירה וושינגטון, אך כמה מנוסעיו פרצו לתא הטייס בניסיון לשתלט על החוטפים – והמאבק הביא להתרסקותו בשדה במדינת פנסילבניה. עם זאת, לא ניתן למצוא כל ראייה ממשית להתרסקות של מטוס בשדה המדובר. נותר במקום אך ורק שקע בצורת כוכב, ללא שום שריד לחלקיו של המטוס, מלבד קופסא קטנה בגודל של טרנזיסטור. ההסבר הרשמי, על פיו השרידים התפזרו על פני שטח גדול במיוחד כתוצאה מהפיצוץ שלאחר ההתרסקות, אינו סביר – ואין כל היגיון בכך שבמקום הפיצוץ עצמו לא ימצאו כל שריד או גופה. במלים אחרות, בניגוד לגרסת ממשל בוש, שום מטוס לא התרסק בשדה בפנסילבניה.

די בראיות החלקיות המובאות לעיל בכדי להבהיר מעבר לכל ספק כי טענות ממשל בוש, וממצאי וועדת החקירה שמונתה על ידו, מופרכות מהיסוד.  פיגועי ה-11 בספטמבר לא תוכננו ובוצעו על ידי טרוריסטים ערבים. האחראי להם הוא גורם הקשור לראשי ההון והשלטון בארה"ב, ומופעל על ידיהם באופן ישיר. הדבר מציג באור ציני ואכזרי במיוחד את המלחמות והמבצעים הצבאיים אשר יזמו שלטונות ארה"ב בעקבות הפיגועים, והביאו להרג מאות-אלפי בני אדם באפגניסטן ובעירק: לא מדובר כלל וכלל בפעולות הגנה עצמית, או בניסיון לגאול את העולם מאימת ארגוני טרור מסוכנים ומרושעים. המלחמות הללו מהוות נדבך נוסף במדיניות האימפריאליסטית של ארה"ב בראשות ג'ורג בוש, ובשאיפתה לשלוט בכל מחיר בפוליטיקה ובכלכלה העולמית – גם במידה והדבר כרוך בהפצת שקרים וברצח חפים מפשע.

 image

צילום זה מראה את השדה בפנסילבניה דקות ספורות לאחר שנפל המטוס לתוך האזור המסומן בעיגול. חפש את מה שחסר.

ג. גילויים חדשים בנוגע לרקע לפיגוע

מעבר לתמיכה בהסברים הללו, ברצוני גם לטעון כאן כי הפיגועים קשורים במניעים נוספים, אזוטריים בהרבה. הדבר לא נחשף עד כה, ומלמד רבות על אודות החשיבות הרבה שבגילוי האמת באשר לפיגועים, הנוגעת לגורלה של האנושות כולה.

1. יחס הזהב וה-11 בספטמבר  

יחס הזהב הינו מושג מתחום המתמטיקה, לו חשיבות רבה במסגרת תחומים שונים ומגוונים בתרבות האנושית.

יחס הזהב מתקיים בין שני קטעים אשר היחס בין הקטן לגדול שבהם שווה ליחס בין הגדול שבהם לבין סכומם:

image

הוא החל להיחקר לפני מעל 2,000 שנה ביוון העתיקה, ומאז ממשיך לרתק ולהקסים מתמטיקאים, אסטרונומים, ארכיטקטים ואמנים. לטענת חוקרי היחס, שערכו המתמטי הוא 1.618 בקירוב, הוא עומד בלב מבנים מתמטיים וגיאומטריים הניצבים ביסודו של היקום. על כן, נובעות ממנו תופעות רבות בעלות משמעות רבה עבור כל היצורים החיים: יחס הזהב בא לידי ביטוי ברבות מהצורות המופיעות בטבע, דוגמת ענפים, עלים, קונכיות וכמובן בגוף האדם. במסגרת התרבות האנושית, הוא עומד בלב מבני הפירמידות במצרים והפרתנון שביוון, ואף בעבודתו של לה קורבוזייה, לה השפעה משמעותית על הארכיטקוטורה המודרנית.  ניתן למצוא את יחס הזהב כמרכיב מרכזי גם בתכנון עבודותיהם של גאונים כלאונרדו דה וינצ'י, סלבדור דאלי ומונדריאן, ובמחקריו של האסטרונום יוהאנס קפלר. מחקרים פסיכולוגיים מגלים גם כי מבנים וצורות הנתפסים על ידי בני האדם כ"יפים" מבוססים במקרים רבים מאד על יחס הזהב.

אם כן, מה ליחס הזהב ולפיגועי ה-11 בספטמבר ?

אחת הצורות הגיאומטריות המבוססות באופן המובהק ביותר על יחס הזהב היא המחומש. יחס הזהב מתגלה לראשונה במחומש. כידוע, באנגלית צורה זו מכונה "פנטגון" – והמבנה האמריקאי המוכר בו בוצע אחד הפיגועים, אשר נקרא על שם צורה זו, מעוצב בצורת מחומש ובעל חמש קומות. בהקשר זה נזכיר גם כי הכוכבים המופיעים בדגל האמריקאי הינם מחומשים – ככל הנראה משום שהאבות המייסדים של ארה"ב היו מודעים לחשיבות של יחס הזהב.

העלאת יחס הזהב בחזקת חמש מעלה ממצא מרתק:

11.0901 = 1.6180339887⁵

כלומר, יחס הזהב בחמישית מוביל לתאריך הפיגוע, 11.09.01. הדבר מעיד על כך שהפיגוע תוכנן על ידי גורמים המבקשים לפעול בתיאום עם חוקי המתמטיקה השולטים ביקום כולו. תאריך הפיגוע נובע משילוב בין יחס הזהב הקוסמי לצורת המחומש הנובעת ממנו, ולמספר חמש – העומד גם ביסוד סמלי ארה"ב. אנו למדים מכך על  פעילותם של גורמים המבקשים לשלוט בכדור הארץ, ופועלים לשם כך במסגרת האימפריה הצפון-אמריקאית החולשת על החברה האנושית במאה השנים האחרונות.

2. מעורבות חוצנית     

משמעות הדבר מתבהרת בבחננו את העדויות באשר לשיתוף פעולה בין חיל האוויר האמריקאי לגורמים חוצנים: בשנת 2012, לאחר עשרות שנות מחקר, התייצבו מאות עדים בפני ועדה המונה חברים בקונגרס האמריקאי  – בהם עובדי מדינה, טייסים, אנשי צבא, מדענים ואף שר ההגנה בממשלת קנדה – על מנת למסור את ידיעותיהם באשר לקיומם של חוצנים ונוכחותם בכדור הארץ. רבים מהם טענו כי ראו במו עיניהם חלליות וחוצנים, ואף עבדו עימם בפרויקטים משותפים. הם תבעו כי הממשל יודה באמת לגבי קשריו עם חוצנים, ושיפרסם את העדויות והראיות אשר נאספות על ידו באופן חשאי מאז שנת 1947, בה התרסק עב"מ בעיר רוזוול שבמדינת ניו-מקסיקו.

כלומר, השליטים האמיתיים של כדור הארץ אינם בני האימפריה האמריקאית לבדם. הממשל האמריקאי משתף פעולה באופן שוטף עם תרבויות חוצנים, בעלות טכנולוגיות מתקדמות בהרבה. הוא מחויב לפעול בהתאם להבנות שהושגו בין שני הצדדים: ההסכמים מתירים לחוצנים לערוך ניסויים בבני אדם חטופים, בתמורה לכך שימסרו לממשל האמריקאי טכנולוגיות מתקדמות. בכל פעם שהממשל האמריקאי אינו עומד בהתחייבויותיו, הוא נענש בהתאם.

 על כן, הקשר המוכח בין הפנטגון, יחס הזהב ותאריך ה- 11 בספטמבר 2001 מצביע על כך שפיגועי אותו היום נערכו לא רק ביוזמת האמריקאים או מתוקף מניעים הקשורים במרחש על פני כדור הארץ בלבד. הם קשורים בכוחות חוצניים הפועלים ברחבי היקום – על כדור הארץ, בתוכו וסביבו – ומתואמים עם חוקי המתמטיקה האוניברסליים.

ד. סיכום

המידע שהובא לעיל אמנם אינו מסכם את המורכבות הרבה הקשורה בפיגועי ה-11 בספטמבר, אך די בו על מנת להבהיר כי גרסת ממשלת ארה"ב אינה תואמת את האמת – ונראה שעוצבה כתסריט הוליוודי סוחף, הנועד להשלות את בני העם העולם המערבי ולהביאם להאמין בבדיה בלתי סבירה. לימוד מעמיק של הנושא מעיד על כך שהמאבק האמיתי אינו מתקיים בין בני "העולם המערבי" ל"ארגוני טרור מוסלמים". הוא מתנהל בין שליטים המבקשים לשמר את בני המין האנושי בכלא בערותם – לבין רודפי הידע, האמת והצדק.

ראה: http://www.citizenhearing.org/