" תופעה מדהימה, מסתורית ואמיתית, מתרחשת בחדשי הקיץ, בשדות החקלאיים בעולם ובעיקר באנגליה באזור STONEHENGE. "מעגלי חטה" CROP CIRCLES נחקרים ארבעים שנים באופן מדעי. האם נוצרו מכוח טבעי או על טבעי? האם זו עדות מופלאה של יצור תבוני על אנושי, שמגיעה לכדור הארץ ?" להמשך       לחץ כאן למאמרים בקבלה לחץ כאן

הירשמו לדיוור

שם מלא
אי   מייל

כרם היה לשלמה

פתגם עברי (סנהדרין לח' א) אומר בקצרה " נכנס יין יצא סוד ". בכדי להבין את עומק החכמה, ראשית פתחתי את ספר הספרים וקראתי בשיר השירים  אֶל-גִּנַּת אֱגוֹז יָרַדְתִּי, לִרְאוֹת בְּאִבֵּי הַנָּחַל; לִרְאוֹת הֲפָרְחָה הַגֶּפֶן, הֵנֵצוּ הָרִמֹּנִים….

"נכנס יין יצא סוד" נכנסתי גם לכרם האינטרנט ובין הכתבות נגד שתייה מופרזת, נמצא הסבר כזה:    יין ניתן בשבעים לשונות, סוד ניתן בשבעים לשונות. בגימטרייה: יין = 70  סוד = 70

טעם לחיכי פירוש עברי ישן נושן זה בניחוח גימטריות, היות ולפי חישוב ערך המילים למספרן, המילה יין = י+י+ן = 50+10+10= 70     והמילה – סוד = ס+ו+ד = 4+6+60 = 70

דּוֹדִי יָרַד לְגַנּוֹ, לַעֲרֻגוֹת הַבֹּשֶׂם ואני בעקבותיו, טיילנו בין ערכי האותיות למספרן בערוגות הגימטרייה:

שלש שורות, תשע אותיות בשורה, תחת כל אות נמצא ערכה המספרי, והכל מסודר בתשעה טורים.

 

א

ב

ג

ד

ה

ו

ז

ח

ט

1

2

3

4

5

6

7

8

9

י

כ

ל

מ

נ

ס

ע

פ

צ

10

20

30

40

50

60

70

80

90

ק

ר

ש

ת

ך

ם

ן

ף

ץ

100

200

300

400

500

600

700

800

900

111

222

333

444

555

666

777

888

 

999

איק

ברך

שלג

דמת

הנך

סום

זען

חפף

טצץ

"הכל בא ממקום אחד והכל הלך למקום אחד" מסתבר כנכון מתמטית ולשונית.   אחד = א = 1

111 = אלף = 1000

א

א = 1

 א = אלף = א + ל + פ = 1 + 30 + 80 = 111 = איק (סכום טור ראשון = 1 יחידות 1 עשרות 1 מאות)  הכל אלף

א = אלף = 1000  בניקוד סגול, אלף = 1000  ובמקומו הטבעי שוב ימצא אחרי 999 ולפני אלף ואחד (1001) א א

אלף =   א + לפ    =   1000 + ל + פ   =    1,000 + 30 + 80   =   1080 = אנכי = אלף

אנכי =   א + נכי   = אלף  +נ+כ+י =  1000 + נ + כ + י  =  1000 + 50 + 20 + 10 = 1080 = אלף

א =   1080   =    אנכי =     ספירה ראשונה, ספירה א היא כתר (א יחידות א עשרות א מאות ) כתר=620=עשרים  20=יוד

כֶּרֶם הָיָה לִשְׁלֹמֹה בְּבַעַל הָמוֹן, נָתַן אֶת-הַכֶּרֶם לַנֹּטְרִים:  אִישׁ יָבִא בְּפִרְיוֹ, אֶלֶף כָּסֶףיב כַּרְמִי שֶׁלִּי, לְפָנָי; הָאֶלֶף לְךָ שְׁלֹמֹה, וּמָאתַיִם לְנֹטְרִים אֶת-פִּרְיוֹ.  טעמים חזקים במקרא וכרם שלמה משכרת.  טור ראשון מסתיים "אלף" 111 איק, והפכו "קיא" כדרך כל שיכור. אך קורא הלוגם יין מלכות בכדי לגרום נחת רוח לבורא, לומד המטייל בכרם שלמה עם כלי מחשבה נקיים וכשרים, אם יעמוד במבחן ויחשב נכון, יבחין כי חמשת טורים ראשונים מימין, מסתכמים במילים בעלות הגיון. טור שני מסתיים "ברך" (ברכה) טור שלישי "שלג" (שתחת כסא הכבוד) טור רביעי מתייחס למהות אדם "דמת" (ככתוב, בצלם ודמת אלהים נברא אדם) טור חמישי מעמיד במקום "הנך". מעין צו התעוררות למעמד חשוב, כמו לפני חצית נהר או כניסה לעולם עליון, למרחב השפה: רוממנו מכל לשון (386) מעל שפה (385) בכמה רוממנו ?   386=לשון    שפה=385    שפה+1 רוממנו ב "אחד" = א, ונותרו 4 צעדי התעלות עד הבנת "השפה" או מילים אחרות, 390 = שמים

שלמה נתן את הכרם לנטרים ושר לחכמה "הִנָּךְ יָפָה רַעְיָתִי, הִנָּךְ יָפָה עֵינַיִךְ יוֹנִים ".למה התכוון ?  נחזור לערוגות הגימטרייה, לאחר חשבון אלף, נמשיך לטור ב, "ברך" לשמו קיימת ברכת כהנים:

יברכך יהוה וישמרך

יאר יהוה פניו אליך ויחנך

ישא יהוה פניו אליך וישם לך שלום

טור שלישי "שלג" מתייחס למין האנושי ככלל וקשור לפריה ורביה, שגל. מחזור 3, 33 גל 333 גלש מציין את קדושת הספרה שלש המורכבת משני (אש) ש ואות ל, שלש, שש בכ"ח, בכ"ח שקר, שש ל, כי שש, כתרי, ברית חי, בית ירח, תרח כ"ב, כ"ב חרת, כ"ב רתח, כ"ח בתר, כתר י (ואות גמל=חכמה)

טור ד "דמת" אלהים, בו נמצא שרידי: דם, דמיון, מדון, דמון, מדת. והכל תלוי במדת רתיחת הדם, המילה אדם = אב+אם+1 = דם +1 = דם + א = אדם = מאד =מד  א. "דמת" מד ת (דם א) (דם ת) לכל אדם שנשמת "יהוה" בטבעו, חיים = סח, מדבר, מור, ל ריו, טור דלת הוא כניסה לעולם רוחני.

וַיִּיצֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם, עָפָר מִן-הָאֲדָמָה, וַיִּפַּח בְּאַפָּיו, נִשְׁמַת חַיִּים; וַיְהִי הָאָדָם, לְנֶפֶשׁ חַיָּה

טור ה, "הנך" מנסה להבין "נכנס יין יצא סוד" ברוח אלהים חיים, בעברית: יין= ע=70  סוד= ע =70

אם כך, ע + ע = 140 = חכמה + בינה (ספירה שניה וספירה שלישית מעשר ספירות עץ החיים)

חכמה + בינה = 73 + 67 = 140 = קם. עד כה נרמז בקריצת עין ומעט יין, שנחוצות שתי עינים בראש (ורצוי לקום) אם מעוניינים להתמלא "חכמה ובינה" =146= קום. בכדי להישאר ערים כנאמר "ויפקחו עיניהם" יש לבחון שוב את מקומן של הספירות חכמה ובינה ביחס לשאר ספירות עץ החיים.

עץ החיים מרכב מעשר ספירות (הנמצאות בארבע עולמות) הן מתארות דרך השתלשלות אור עליון לעולם השפל בו אנו חיים. האור נובע מספירה ראשונה- כתר ומסתיים בעשירית- מלכות. כפי שהחל ב 1 ונסתיים ב 10, כך חוזר ועולה כאחד לעשר, גם ספירה עשירית-מלכות נמצאת בזיקה לכתר. מרחב 4 העולמות שבין מלכות לכתר מחולק לשלשה עמודים, ימין שמאל ואמצע. בעמוד ימין נמצאות הספירות 2, 4, 7 בסדר יורד. משמאל 3, 5, 8 ובאמצע 1, 6, 9, 10 ולספירות שמות וערכים: כתר-620 חכמה-73 בינה-67 חסד-72 גבורה-216 תפארת-1081 נצח-148 הוד-15 יסוד-80 מלכות-496

image

 

נחזור לפתגם המקורי (יין= ע = סוד) שכבר רמז כי נחוצות שתי עינים. עינים=פנים=נכנס, אם כך,

עינים = 180 = פנים = נכנס = 180

נכנס יין יצא סוד, אמרנו. נכנס = 180 כמספר המעלות בחצי מעגל, בקו, קוטר המחלק מעגל לחצי.

מי שחש שהיין עלה לראש, טוב שכך. היות ושם, בראש נמצא מקומה הטבעי של העין. וגם במסגרת הראש, יפה שבעתיים כאשר עינים נמצאות בחלקו העליון של הראש והפנים, כך שאם "פנים" = 180, המשפט "כי ראיתי אלהים פנים אל פנים" מובן כראיית מצב מושלם (180 + 180 = 360) ואכן יש הסכמה כללית שמעגל/עגול זו צורה מושלמת, ידידותית, שמגלמת בתוכה ערכים נשגבים של שוויון יחס ומרחק אחיד מהמרכז לכל נקודה בפריפריה. למעגל יתרונות נוספים עד שהטבע בחר בספירה כדורית, מכל הגופים הגיאומטריים, כגוף נבחר לצורת השמש, הפלנטות והירחים.

הטבע = אלהים = 86      (לפיכך, ברירה טבעית זו ברירה אלוהית)

לכן "עינים" נמצאות במקומן הטבעי. מילים אחרות, בחצי העליון של הפנים. שוב, כיצד החל החישוב:

יין + סוד = ע + ע = 70 + 70 = חכמה + בינה

image

אדם שתוי עשוי לגלות צפונות לבו רומז המשפט,  נכנס=180=עינים, "פנים ע יצא סוד" חכמה ובינה

וַיִּקְרָא יַעֲקֹב שֵׁם הַמָּקוֹם, פְּנִיאֵל: כִּי- רָאִיתִי אֱלֹהִים פָּנִים אֶל-פָּנִים, וַתִּנָּצֵל נַפְשִׁי

בחכמת הקבלה יעקב מייצג את ספירת תפארת, ששית מעשר. ה' אמר למשה "וגם ב"כ אתפאר" (הפירוש הקבלי קורא זאת "וגם כ"ב אתפאר" אפאר ב"כ את 22 אותיות העברית) ואכן יעקב הוא גם ספירת תפארת וגם כ"ב, דור 22 לאדם. חותם שושלת בת כ"ב דורות. אברהם דור 20 ספירת חסד (רביעית), יצחק דור 21 ספירת גבורה (חמישית) ויעקב דור 22 תפארת השפה העברית (ששית)

יין = סוד = ע = 70

שבעים = 422 = כתב  (ראשי תיבות, כתר, תפארת, בינה) יעקב מייצג תפארת, מייצג כ"ב, ואות  ת.

שבעים= כתב, – 70 לשונות (נתנו לאנשי מגדל בבל, בתקופת בלבול בלב (בבל) ונבלה שפתם)

יין= ע = 70 = שבעים = כתב

ראה זה פלא, הסוד ביין מתגלה בגימטרייה, 70= "כתב", שפה אחת, שבעים לשונות, סוד בעברית שפת הטבע, שפת אלהים.

יין + יקב = ע + יקב = יעקב

אברהם = חסד 72              יצחק=  גבורה 216

חסד + גבורה = 72 + 216 = 288 = פרח

חלק פרח 288 ל 9 חלקים = 32 = לב (32 נתיבות פליאות חכמה – עולם יצירה – תפארת יעקב)

ענבים = עקב

כ"ב אותיות העברית הן הענבים שבכרם, ענבים = עקב (שחסר י' בראשו). אך אם נוסיף עשרה, נקבל כ"ב אותיות + 10 ספירות (ז"א נוסיף אות י על ראש עקב ויתקבל שם "יעקב"

לְכָה דוֹדִי נֵצֵא הַשָּׂדֶה, נָלִינָה בַּכְּפָרִים.  יג נַשְׁכִּימָה, לַכְּרָמִים–נִרְאֶה אִם-פָּרְחָה הַגֶּפֶן פִּתַּח הַסְּמָדַר, …

"אם פרחה הגפן" ?

כרם שלמה היא כרם השפה העברית, כ"ב האותיות הן הענבים, מהן ניתן להפיק יינות או סודות משובחים ונסתרים. האם צדק הנביא ישעיה בכתבו "והיה העקוב למישור" ? ע+ע = עינים = 180

איך בוצרים בכרם ווירטואלית ? איך "נכנס" = 180 מעלות בקו ישר, במישור, ב 180 מעלות, חצי מעגל, קוטר, מישור משווה. איך נכנס (180 מעלות) לכרם יעקב, יקב + יין, איך נכנס יין ואיך יצא סוד.

יקב + יין = יעקב

"ענבים" בגימטריה = 40+10+2+50+70 = 172 = עקב

חסר י' על ראש עקב      10= י

ענבים + 10 = י + עקב = יעקב

יין = 70 = ע

עין = סלם = 130 (כמשתמע מהקשרו הידוע "סלם יעקב")

בן 130 שנים עמד יעקב לפני פרעה במצרים. (אין זה מקרה שכך נכתב, 130 = סלם = עין

את חלום "סלם" חלם יעקב בצעירותו, שעה שברח מפני עשו בדרכו ללבן (אחיה של אמם, רבקה)

סלם + יעקב = 130 + 182 = 312 = ישב

ע+ע = 140 = קם

סלם יעקב = 312 = ישב

ובכלל כתוב במקרא שהוא עצר שם ושכב.

י וַיֵּצֵא יַעֲקֹב, מִבְּאֵר שָׁבַע; וַיֵּלֶךְ, חָרָנָה.   יא וַיִּפְגַּע בַּמָּקוֹם וַיָּלֶן שָׁם, כִּי-בָא הַשֶּׁמֶשׁ, וַיִּקַּח מֵאַבְנֵי הַמָּקוֹם,

וַיָּשֶׂם מְרַאֲשֹׁתָיו; וַיִּשְׁכַּב, בַּמָּקוֹם הַהוּא. יב וַיַּחֲלֹם,

סלם, משל גם לאדם. מצב ארצה (על עקב) וראשו מגיע השמימה עד י. סלם, בנוי כ"ב אותיות המקושרות בעשר ספירות, כ"ב אותיות מסתיימות בשמים עולות ויורדות ובשמים נמצאת אות יו"ד

האות בראש השם יעקב ובראש השם המפורש "יהוה" שם מיוחד שאף יין לא פרשו, עדיין.

יעקב, דור כ"ב (ספירת תפארת) קשור במושגים סוד, יין, עין, שבעים= כתב, סלם…

יעקב "ישב אהלים" ישב אלהים….

"ויחלם והנה סלם מצב ארצה וראשו מגיע השמימה"

באותו מצב בו שכב יעקב וחלם את חלומו, נאמר לו " וְהִנֵּה אָנֹכִי עִמָּךְ"  עמך = 130 = סלם

כאילו נאמר לו – והנה אנכי "סלם", מלאכים עולים ויורדים בו, כ"ב האותיות, תפארת – אנכ"י

אנכ"י = אלף + נכ"י = 1000 + 80 = 1080 = א + לף

אלפ = 111 = א+ל+פ = 111 = 1 יחידות 1 עשרות (האות י) 1 מאות (עשר עשרות)

תפארת = 1081 = אנכ"י + 1 (והרי יעקב ספירת תפארת = וגם כ"ב אתפאר, אנכי+1)

"והנה אנכי עמך…" אמר לו אלהים בחלם, ז"א אנכי, סלם, נמצא עם יעקב ונספר גם כן, כאחד.

והנה אנכי (תפארת, יעקב) עמך (עמך = סלם=עין) ניתן לאמר "והנה תפארת עין" או "והנה אנכי עין" או "והנה אנכי סלם"… "והנה אלף עין" ויעקב מתפעם בהקיצו ומיד אומר

 " אֵין זֶה, כִּי אִם-בֵּית אֱלֹהִים, וְזֶה, שַׁעַר הַשָּׁמָיִם …"

כל זאת התרחש ימים אחדים לאחר שגנב את דעת אביו. יעקב מחופש לעשו ניגש ליצחק

וַיִּגַּשׁ יַעֲקֹב אֶל-יִצְחָק אָבִיו, וַיְמֻשֵּׁהוּ; וַיֹּאמֶר, הַקֹּל קוֹל יַעֲקֹב, וְהַיָּדַיִם, יְדֵי עֵשָׂו.  כג וְלֹא הִכִּירוֹ–כִּי-הָיוּ יָדָיו כִּידֵי עֵשָׂו אָחִיו, שְׂעִרֹת; וַיְבָרְכֵהוּ.  כד וַיֹּאמֶר, אַתָּה זֶה בְּנִי עֵשָׂו; וַיֹּאמֶר, אָנִי.  כה וַיֹּאמֶר, הַגִּשָׁה לִּי וְאֹכְלָה מִצֵּיד בְּנִי–לְמַעַן תְּבָרֶכְךָ, נַפְשִׁי; וַיַּגֶּשׁ-לוֹ, וַיֹּאכַל, וַיָּבֵא לוֹ יַיִן, וַיֵּשְׁתְּ 

האם יעקב תכנן לשכר את יצחק באמצעות יין? הוא אכן מרמה וגונב. הרי יצחק לא ביקש לשתות יין, בוודאי לא בצהרי יום חם בבאר שבע, שם התגוררו, ככתוב וַיֵּצֵא יַעֲקֹב, מִבְּאֵר שָׁבַע;  יש לשער שיעקב שמע את הקולות בבית כתוצאה ממעשיו:

 וַיֶּחֱרַד יִצְחָק חֲרָדָה, גְּדֹלָה עַד-מְאֹד,

כִּשְׁמֹעַ עֵשָׂו, אֶת-דִּבְרֵי אָבִיו, וַיִּצְעַק צְעָקָה, גְּדֹלָה וּמָרָה עַד-מְאֹד;

וַיִּשָּׂא עֵשָׂו קֹלוֹ, וַיֵּבְךְּ.

מה שסופר על יעקב, האם סופר בגנותו או לזכותו ? יעקב הבין בעניין -"יין", כבר אז שם עין על חלשי ראיה, כמו אביו (ע+ע) והפך לתחמן גדול. שיכר והונה את אביו ואת אחיו. אך עד שהפך לעבריין היה יעקב יושב אהלים (אלהים) "סלם יעקב" = ישב.

עין יעקב, סלם יעקב, עין = 130 = סלם, הכל לכאורה חדש ולא ידוע, אולם מי שזוכר את סיפורי המקרא יודע שגם יצחק, אבי יעקב, לפני שכהו עיניו, נשא אשה שאחיה עתיד להשיב לבנו שלו, יעקב, כגמולו. יצחק לא טרח לזוז מהמקום, הביאו לו הכל, כבר בילדותו שמע את סיפורי אליעזר, עבד אברהם אביו, על הילד הזה ששמו לבן הארמי, וזאת עוד לפני שנישא לרבקה או ילד את יעקב

וּלְרִבְקָה אָח, וּשְׁמוֹ לָבָן; וַיָּרָץ לָבָן אֶל-הָאִישׁ הַחוּצָה, אֶל-הָעָיִן

יעקב מחפש את לבן אחי רבקה ובנו של נחור, אחיו של סבו אברהם,

וַיֹּאמֶר לָהֶם יַעֲקֹב, אַחַי מֵאַיִן אַתֶּם; וַיֹּאמְרוּ, מֵחָרָן אֲנָחְנוּ.  ה וַיֹּאמֶר לָהֶם, הַיְדַעְתֶּם אֶת-לָבָן בֶּן-נָחוֹר

יעקב עקף את אביו יצחק הלך רחוק וירד עמוק עד ימי אברהם

נוצר הרושם שהעין הייתה שם מאז ומתמיד

עין = 130 = סלם

בגיל 130 יעקב מוצא טוב=17 במצרים. לפני מותו הגיע זמנו לסגור חשבון גם עם עינים "ועיני ישראל כבדו מזקן ולא יוכל לראות" וכך, מסיים את חייו לאחר שעלה לדרגת חכמה ובינה = קום = 146 וזכה בשנה נוספת, בכדי ש 147 שנות חייו ישתוו לגובה הפירמידה הגדולה בגיזה, במצרים. שם במצרים השתווה לכל גבהות מצרים, מת והועלה חזרה למערת המכפלה (ובכך מלאכתנו, חיבור ומכפלה)  יעקב נבנה הדרגתית, עקב + 1..+ 1..+.1. ומוביל באופן טבעי מ 147 ל 148= נצח, ספירה שביעית.

בני ישראל לא תכננו ולא בנו את הפירמידה הגדולה בגיזה (דבר לא נמצא בכתובים) אך נראה שיעקב, יוסף ומשה, השתוו למידותיה וידעו את סודותיה מבלי שטרחו לסחוב אבנים

בהגיע תורו של משה בן לוי להעלות את בני ישראל ממצרים, יתגלה כי יעקב יעד למשה את משך חייו כאורך הרדיוס של אותו מעגל בו כלואה הפירמידה הגדולה בגיזה, פלא עולם עתיק, 120 מטרים 120 שנות חייו של משה. יעקב חיי 147 =גובה הפירמידה ומשה 120 = רדיוס המעגל החוסם.

 ספירה שש- (יעקב) תפארת, ספירה שבע (משה) = נצח

נצח = 148 = קמח (שנות יעקב + 1 ) סיום תפארת (שש) + 1 = נצח (שבע), יעקב 147 נצח 148

היות ובקבלה טוחנים חטה דק דק (חטה=כ"ב, אותיות) משה עוד יטחן זהב. נצח = קמח = 148

שני נצחונות =  צור = הארץ =  296  (אל "הארץ" אשר אראך…)

שלשה נצחונות = דמת = 444      וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, נַעֲשֶׂה אָדָם בְּצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ  זכר ונקבה ברא אתם  לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה, כִּי מֵאִישׁ לֻקְחָה-זֹּאת

ארבע נצחונות = 592 = בצק ת = קמח ומים…וכל המשתמע מ "לא הספיק בצקם להחמיץ"

וְיָדְעוּ מִצְרַיִם כִּי-אֲנִי יְהוָה ,חמשה נצחונות = 148+592 = 740= משת   שמת (משיתהו)

image

שבעה נצחונות = 1036

שמונה נצחונות = 1184

תשעה נצחונות = 1332 = אלף + שבל = 333 "שלג" (טור ג)

עשרה נצחונות 1480 = אלף + פת =  א + פת = אפת

אדם נברא "זכר ונקבה" = שמים = 390 = השכינה

יִּטַּע יְהוָה אֱלֹהִים, גַּן-בְּעֵדֶן–מִקֶּדֶם; וַיָּשֶׂם שָׁם, אֶת-הָאָדָם אֲשֶׁר יָצָר.  ט וַיַּצְמַח יְהוָה אֱלֹהִים, מִן-הָאֲדָמָה, כָּל-עֵץ נֶחְמָד לְמַרְאֶה, וְטוֹב לְמַאֲכָל–וְעֵץ הַחַיִּים, בְּתוֹךְ הַגָּן, וְעֵץ, הַדַּעַת טוֹב וָרָע

ויט משה את ידו על הים (הים = הכל) מכוון לאותה כרם בה נטועים האבות, הגפנים הם כנראה מילים ושמות, ענבים אותיות ומספרים ששורשם הגיע עד מצרים. כרם טבע עברית עתיקה שהניבה יין וסוד מבראשית אדם חנוך ונח אברהם יצחק ויעקב, יוסף ויהודה עד דוד ושלמה. כרם היה לשלמה

הגן או הכרם, כרגע, היינו הך, זו האדמה, דם + 1 + 10 דברות (חמש מכל צד, כמו אצבעות הידים, מחולקות חצי חצי, משני צדי הלחת, יעקב מתפאר לכל הכיוונים, אך הוא קו אמצעי, מחבר או מפריד = יוצר= תפארת, עולם זה מתואר בספר יצירה אותו בכלל כתב אברהם אבינו. והכרם מזינה את עצמה כבר קרוב לששת אלפים שנים, החל באדם שהעביר לדור שביעי חנוך ולדור עשירי נח

ימין- אברהם                     שמאל-יצחק

                   אמצע-יעקב,

                   יסוד- יוסף

                  מלכות יהודה. (דוד שלמה)

יהודה  = יהיה

יה  = יוד הא = יו"ד + ה"א = 20 + 6 = 26 = יהוה

26 = יהוה

יהוה = חצי השם (יה) + חצי השם (וה) = יה + וה =  26

יה = 26     יהוה=26     חצי השם בשם

אחד = א + ח + ד = 1+8+4 = 13

חצי השם 13 (אחד) בשם 26 (אחד + אחד)

ארבע נצחונות = 592 = בצק ת = קמח ומים…ולכל המשתמע מהמשפט "לא הספיק בצקם להחמיץ"

וְיָדְעוּ מִצְרַיִם כִּי-אֲנִי יְהוָה ,חמשה נצחונות = 148+592 = 740= משת   ששה נצחונות = 888 = חפף

שבעה נצחונות = 1036 שמונה נצחונות = 1184 תשע נצחונות = 1272 עשר נצחונות =

כרם היה לשלמה  והיין עתיק יומין כשר למהדרין וקדום לסנהדרין

יב לֹא יָדַעְתִּי–נַפְשִׁי שָׂמַתְנִי, מַרְכְּבוֹת עַמִּי נָדִיב.

וַיִּשָּׂא-לוֹט אֶת-עֵינָיו, וַיַּרְא אֶת-כָּל-כִּכַּר הַיַּרְדֵּן, כִּי כֻלָּהּ, מַשְׁקֶה–לִפְנֵי שַׁחֵת יְהוָה, אֶת-סְדֹם וְאֶת-עֲמֹרָה, כְּגַן-יְהוָה כְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, בֹּאֲכָה צֹעַר

image

נג אֱלֹהֵי אַבְרָהָם וֵאלֹהֵי נָחוֹר, יִשְׁפְּטוּ בֵינֵינוּ–אֱלֹהֵי, אֲבִיהֶם; וַיִּשָּׁבַע יַעֲקֹב, בְּפַחַד אָבִיו יִצְחָק

image

הוסף תגובה
שם:
דואר אלקטרוני:
הודעה:
  • itshak amram00-00-0000 00:00:00
    nn1