" תופעה מדהימה, מסתורית ואמיתית, מתרחשת בחדשי הקיץ, בשדות החקלאיים בעולם ובעיקר באנגליה באזור STONEHENGE. "מעגלי חטה" CROP CIRCLES נחקרים ארבעים שנים באופן מדעי. האם נוצרו מכוח טבעי או על טבעי? האם זו עדות מופלאה של יצור תבוני על אנושי, שמגיעה לכדור הארץ ?" להמשך       לחץ כאן למאמרים בקבלה לחץ כאן

הירשמו לדיוור

שם מלא
אי   מייל

יחס הזהב בחזקת חמש

תאריך מחושב מראש, המקום חדש וקדוש לנוצרים ולמוסלמים – "מגדלי התאומים"  ניו (ישו = יורק)

הטרגדיה שהתרחשה בשנה הראשונה לאלף השלישי (לספירה הנוצרית) קשורה לפולחן פרעוני מצרי עתיק יומין, הממשיך עד היום כפולחן נוצרי ומוסלמי, בדת האסלם ובארה"ב הנוצרית

פולחן האהבה והפריון (וינוס, אוסייריס, מריה) הספרה חמש (חמסה, פנטגון) ופולחן יחס הזהב

יחס הזהב בחזקת חמש – קשור לסמלי הלאום האמריקאי ולתאריך הנוצרי  …… 01 11.09

———————————————————————————————————

העולם הזה, כך אנו מניחים, מתנהל על פי חוקי הטבע. כמו משוואות מתמטיות גם חוקי הטבע מתנהלים על פי סדר והגיון (כל עוד אין התערבות של חוק "על טבעי" היורד לעולם הזה מעולם עליון, או לחילופין עולה מעולם תחתון. או אז, מתרחש דבר מה הקרוי בשפתנו "נס" )

סדרי הטבע הם מחזוריים, קבועים וידועים מראש, מעוגנים בחוקים, כמויות, ביחס ובזמן, ניתנים למדידה, שקילה וספירה. סדרי הטבע וחוקיו נחקרו ונתגלו לאנושות כבר לפני אלפי שנים, אך חוק אחד, האחראי על "מחיקת קבצים ופתיחת קבצים חדשים" נשאר נסתר, עלום ובלתי מובן, עד היום, למרות שאין מכחישים את קיומו.

 חוק זה אחראי לכך שבמהלך 6000 שנות ציביליזציה איבדה האנושות, מפעם לפעם, את כל הידע שצברה עד אז ובשל כך נאלצה לפתוח בחקירה חדשה. חוק זה גרם לתרבויות גדולות (שידעו דבר או שנים על מהות העולם) להעלם מעל פני האדמה יחד עם כל הידע שהיה ברשותם ובני האדם שנותרו אחריהם על פני האדמה, נאלצו להתחיל לחקור וללמוד הכל מהתחלה.

כך נעלמה תרבות מצרים העתיקה ורק 3000 שנים לאחר שקיעתה מנסים להבין מה הם ידעו, אז. זו הסיבה שהידע התנכ"י ותורת ישראל נעלמו יחד עם עם ישראל המקורי וזו הסיבה שחברי מועדון התנ"ך, כאן בימנו, מנסים להבין מה היה אז, מה פירוש אלהי העם הנבחר – ומה רצונו. זו הסיבה שהאנושות בימנו סופרת זמן שהחל כידוע רק לפני 2010 שנים, האם ספירת זמן לא החלה לפני כן ?

זו גם הסיבה שישראל כמדינה והציונות כתופעה אשכנזית וחדשה, מנסה למחוק את תרבות ויהדות ספרד המפוארת שקדמה לה מאות בשנים ושהעלתה את מאמיניה לארץ ישראל לפני 500 שנים.

זו הסיבה שארצות הברית הכחידה ומתכחשת לעברם המפואר של ילידי אמריקה ותרבותם מלפני פלישת האירופאים לאדמתם. ובני העולם הזה ממשיכים לחטוא ולאחר תקופה מכים על חטא.

מחזוריות זו מוכיחה שחוקי טבע בעולם הזה, מנהלים את האנושות בכוון מסוים אך רק לתווך זמן מסוים, ז"א שהעולם בחלקו נוטה להתחדש. למרות שלא כל יצור חדש נדבק בהכרח לקודמו. וכך למשל נמצאים בעולם כיום בעלי חיים חדשים שלא היו בעבר, יחד עם בעלי חיים שלא נשתנו כלל.

בכדי להבין מה בר שינוי ומה לא משתנה, בכדי להבין מועדים וזמנים או מתי יתחיל ויגמר כל מהלך,  בראש ובראשונה עלינו ללמוד לספור, לחשב ולחשוב. זו תורת המספרים והמחשבה ביסוד העולם.

בכדי לברר מה מיוחד בכל מספר ומספר רצוי להתחיל מ- אחד וזאת בכדי שלא לטבוע ב…אינסוף.

מספרים, כידוע, מתווספים, נכפלים, עולים ברבוע ובעצרת ואין להם סוף. יחד עם זאת קיימים מעט חוקי יסוד השולטים על כל המספרים, מעט כללים להם מצייתים ולפיהם מתנהגים כל המספרים.

כמה חוקים מנהלים את המספרים ? לפי תורת הקבלה קיים חוק אחד אחדות הכל. שרש כל המספרים. אם תוסיף אחד לעצמו יתקבלו שנים, ושוב יתקבלו שלשה, וכך עד אין סוף. חשבון עברי פשוט להבנה היות ואחד נקרא אלף ואלף הוא 1000 (בניקוד סגול) והוא גם 111 (א+ל+פ) ז"א אחד הוא ראש ליחידות, ראש לעשרות וראש למאות והוא גם 1000 בעצמו ואחרי רבבה הכל חוזר חלילה.

היחס בין עשר ספרות ראשונות, אחד עד עשר, מעניין מהיותו מצטמצם. עשר מתקבל כבר מארבע ספרות ראשונות: אחד ועוד שנים ועוד שלשה ועוד ארבעה, שווה עשר. יתקבל יותר אפילו משלש ספרות ראשונות: אחד ברבוע ועוד שנים ברבוע ועוד שלש ברבוע, שווה ארבע עשרה. ז"א אחד (מהיותו גם ראש לעשרות) מתחבא אי שם לפני ארבע עשרה ואם נעזר בחשוב עברי הרי אחד = א+ח+ד = 13. גם כאשר אחד נשאר נסתר ובלתי מובן, נקבלו שוב בעזרת שתי ספרות בלבד, שנים ברבוע ועוד שלשה ברבוע = 13, שתי ספרות אלו בעץ החיים נקראות חכמה ובינה ומשמען "קום"

תכונתו של "אחד" היא באמת מופלאה ("פלא" אותיות המילה "אלף" כאמור מספרו אחד)

לפי תורת הקבלה: חצי השם הוא השם. אחד מהיותו 13 הוא גם כפולת עצמו ז"א הוא גם עשרים וששה, הקבלה מזהה מספר זה כמספר קדוש, יהוה = 26 = בשמות המספרים "כתר תורה" כערך השם המפורש) ולכן התורה מתחילה באות ב, בשנים. אחד הוא גם שנים והשנים הם אחד. בשני ראשים ברא אלהים "בית ראש" זה פירוש המילה "בראשית". "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ". קיים קשר בין מספרים לאותיות עברית וניתן להבין את הכתוב גם בדרך החישוב. המילה "שמים" ערכה 390 שווה לשתי מילים: זכר ונקבה (227 +163 = 390) וכך גם המילה "אדם" שמכיל שנים. "ויברא אלהים את האדם בצלמו בצלם אלהים ברא אתו זכר ונקבה ברא אתם" אתם=אמת

כל שנכתב עד כה, ברמז, יקל על הקורא להבין את המשפט "שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד" ואת רעיון המונותיאיזם שבבסיס תורת השם הניתנת להבנה וחישוב. חצי השם "יהוה" = 13 = אחד

כל זאת, כהקדמה, לבחינת חוק טבע נוסף וידוע ברחבי העולם העתיק, חוק שריר וקיים עד היום. חוק שהתממשותו, שינתה את פני ההיסטוריה העולמית המודרנית, כפי שנגלה לעיננו בעשור האחרון. במילים אחרות, חוק המוכיח שמחשבות, ספירות ומתמטיקה של הקדושה עדיין מכתיבים מציאות.  צפוי רגע התגלות, הדומה בעצמתו למעמד הר סיני, מבחינת "וכל העם רואים את הקולות".

אך לפני כן, נבדוק מהו יחס בין מספרים.

יחסים מסוימים מובנים לנו בקלות, למשל: אחד לשנים. "חצי" קל לחשב, באותה מידה קל להכפיל  מספר בשנים. קח מספר וחלקו לשני חלקים שווים, או, קח מספר והכפילו בשנים. יחסית פשוט.

אך בטבע קיימים יחסים מורכבים ומסובכים אף יותר וחלקם מתרגם רק במתמטיקה גבוה.

יחס כזה הוא "יחס הזהב" הידוע בכינוי "הפרופורציה האלוהית". יחס זה מייצג קבוע מתמטי המסומן באות היוונית פי, ומספרו אינסופי :…… 1.6180339

יחס הזהב, הוא יחס אמיתי ונפוץ לא רק על פני כדור הארץ אלא בא לביטוי בגלקסיה כולה. הוא ניתן למדידה בצומח, בחי וביחס המידות של חלקי גוף האדם. אך לא רק במובן של מידת אורך או שטח אלא במדידת מרחב וזמן. הוא מופיע גם במערכת השמש (במהירות סיבוב הפלנטות) ולפיכך קשור למימד החיים.

יחס הזהב הוא מספר אינסופי הנקרא בימנו, בהסכמה מלאה: מספר "לא רציונלי" ולו רק מהטעם שהרציונל בבני אדם הוא מוגבל ובעל סוף, בניגוד לאופיו הנצחי של יחס קבוע ואינסופי שנתגלה שוב, לפני 2300 שנים למתמטיקאים מעט יותר רציונלים מאדם ממוצע בן ימנו.

בין אם ידענו עליו ובין אם לאו, יחס הזהב הוא "מקדם צמיחה" מתמטי עם משמעות פרוזאית: האיזון בעולם אינו עומד במקום בו אנו מצפים לו, מכיוון שאילו כך היה המצב לא הייתה כל אפשרות צמיחה. שוויון (כאשר רוצים לאפשר חיים חדשים או צמיחה נוספת) נמדד ביחס שבין החלק הקטן מהשלם לחלק הגדול יותר, והוא חייב להיות זהה ליחס שקיים בין החלק הגדול בשלם לסה"כ השלם.

ז"א אם ניקח מקל שאורכו מטר ונרצה לחלקו לשני חלקים לפי יחס הזהב, נמצא שחלק אחד יהיה קטן ממשנהו. ז"א, לא מדובר בחלוקה לחצי, אלא בנקודה בה אורך החלק הגדול  0.6180339 מטר. היות ואותו היחס נשמר בין החלק הגדול שאורכו 0.6180339  לשלם בכללותו שאורכו 1.

יחס הזהב מתגלה לראשונה בספרה חמש. מכאן נובע שמו היווני "פי" ממנו נגזר "פייב" (באנגלית).

בעולם העתיק יחס הזהב היה מקודש בתרבויות עובדות אלילים וכוכבים ונשמר על ידם לעולמי עולמים. יחס הזהב היה ידוע למצרים הקדמונים ומזבח הזהב קשור גם למעשה "עגל הזהב" בו חטאו בני ישראל במדבר, מפאת קוצר רוחם ומפאת השתעבדותם לאלילי הזהב המצריים. יחס הזהב קשור למספר חמש ולפלנטה נגה המיוחסת לאלת האהבה, וינוס אלילת המצרים הקדמונים, אלילת היוונים הקדמונים ואלילת הרומאים באותה מידה. זו היא אותה אפרודיטה, ורסיה חדשה לאייסיס הדמות המקורית של מריה וגם של פסל החירות אותו העניקו הצרפתים לאמריקאים.

אייסיס היא מקור דמותה של מריה בנצרות, ומטיילים במצרים יכולים לראותה מככבת במקדשים כאשר הורוס הקטן יושב על ברכיה כמו בפסלים ובציורים שבכנסיות נוצריות ברחבי העולם

המספר חמש, קשור באהבה, פוריות ונשיות, ולמזבחות המצרים אתם נלחם אלוהי ישראל וניצח לאחר מאבק אלים ועשר מכות בכדי להוציא עם משעבוד לתרבות עולם החומר וכהונת בנים בכורים.

יחס הזהב, שייך למחומש, קשור למספר חמש, ומקודש עד היום על עמים נוכרים המאמינים בדתות שאינן דת משה. ארה"ב נוסדה על מזבח יחס הזהב והמספר חמש. מי שיביט בדגל האמריקאי יבחין שהכוכבים בו הם כוכבים מחומשים, ומי שזוכר את צורת המבנה החשוב ביותר לביטחון החברה האמריקאית יבחין שמדובר במחומש (פנטגון) ומי שיביט בעמוד – סמל הלאום האמריקני בוושינגטון יבחין שמדובר בצורת אובליסק מצרי בדומה לאלו הקיימים במקדשי הפרעונים הקדמונים.

מי שעדיין חושב שהנצרות קשורה ליהדות באיזה שהוא אופן, מוזמן לשפוט בעצמו על פי העובדות המדברות בעד עצמן, ומי שמתקשה יכול להיעזר בכל ספריו של דן בראון, או לחליפין לגשת לרחבת הוותיקן, ברומא, בה ניצב אובליסק מצרי ולא מנורת ששת קנים (שנגנבה מבית המקדש, בזמנו). בקיצור,

אם נחזור ליחס הזהב, לאחר שהבנו את מקורו בספרה חמש, נחזק את הרעיון בעזרת הרעיון עצמו,

אם נחשב את יחס הזהב בחזקת חמש  – יתקבל התאריך הידוע  =….. 11.09

ומי שירצה להעמיק את הבירור אחר הנקודה, ימצא בקיצור נמרץ גם את השנה =…. 11.0901

מתמטיקה היא ללא ספק עולם מופלא ושפה בינלאומית. לכל הדעות.

אך האם יתכן, לפי השמועות והחשדות, שהייתה קונספירציה יהודית הקשורה לתאריך…  01 11.09

ללא ספק, במתחם הזה, ניו יורק (יורק= ישו), נפלו קורבן גם כמה עובדי זהב יהודים. כמו למשל הג'ינג'י הפולני יהודי- מר זילברשטין שסיים את רכישת "הליס" של מבני הסחר העולמי חודש לפני הפיגוע, כפי שהאדון היהודי עובד הכסף והזהב מיכאל בלומברג שהשקיע את כספו בכדי להיבחר לראש העיר ניו יורק ואכן נבחר, וכפי שהיהודי האדריכל דניאל ליבסקינד זכה בתחרות העולמית לתכנון המגדלים מחדש וכפי שהיהודי הישראלי מיכאל ארד זכה בתחרות לתכנון אתר ההנצחה.

אך עבודת הזהב לא נסתיימה במעשה העגל, את היהודים החדשים בעידננו עוד יסחבו 40 שנים במדבר, עד שדור רודפי הזהב והבצע כמו מיידוף ואלן גרינספן ושאר השודדים שאינם יודעים שובע, יחלפו מהעולם, ואולי יקום אחריהם דור חדש שילמד מעט על מהות הקדושה והחמלה האנושית.

כך חלפה לה תהילת עולם אך יחס הזהב לעולם נשאר. וכך גם אלוהינו, שחכמתו לא תסולה בפז ובינתו יקרה מפנינים וזהב. ברוך ומבורך שמו, טהר נפשנו – אדני אלהים יהוה, סליחה ומחילה

ושלא ידעו עוד צער

————————————————————————————————————–

קום – חכמה ובינה – מופיע פעמים רבות בתנ"ך (נאמר "קום" מכיוון שכולם ישבו..באותה העת ?)

וַיֹּאמֶר יְהוָה אֵלַי, קוּם רֵד מַהֵר

מֹשֶׁה עַבְדִּי, מֵת; וְעַתָּה קוּם עֲבֹר אֶת-הַיַּרְדֵּן הַזֶּה

וְעַתָּה קוּם לַיְלָה

תֹּאמֶר דְּבֹרָה אֶל-בָּרָק קוּם, כִּי זֶה הַיּוֹם אֲשֶׁר נָתַן יְהוָה אֶת-סִיסְרָא בְּיָדֶךָ

יֹּאמֶר אֵלָיו יְהוָה, קוּם רֵד בַּמַּחֲנֶה

קוּם לֵךְ פַּדֶּנָה אֲרָם

ויקהל העם על-אהרן, ויאמרו אליו קום עשה-לנו אלהים

יֹּאמֶר לוֹ מַה-לְּךָ נִרְדָּם; קוּם, קְרָא אֶל-אֱלֹהֶיךָ–אוּלַי יִתְעַשֵּׁת

ועתה קום צא, ודבר על-לב עבדיך

קום, קדש את-העם, ואמרת, התקדשו

קוּם לֵךְ אֶל-נִינְוֵה

שִׁמְעוּ-נָא, אֵת אֲשֶׁר-יְהוָה אֹמֵר: קוּם רִיב אֶת-הֶהָרִים

וַיֹּאמֶר יְהוָה קוּם מְשָׁחֵהוּ, כִּי-זֶה הוּא

קוּם כִּי-עָלֶיךָ הַדָּבָר, וַאֲנַחְנוּ עִמָּךְ: חֲזַק, וַעֲשֵׂה.

קוּם הִתְהַלֵּךְ בָּאָרֶץ, לְאָרְכָּהּ וּלְרָחְבָּהּ:

לעומת זאת, המשפט "קומה יהוה" הנקרא כביכול כמשפט צווי של אדם אל אלהים, מתייחס למעשה אל מהות הקדושה בעולם, "קומה" פירושו העולם.

קוּמָה יְהוָה,

קוּמָה יְהוָה–אֵל, נְשָׂא יָדֶךָ;

קוּמָה יְהוָה, הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי– כִּי-הִכִּיתָ אֶת-כָּל-אֹיְבַי לֶחִי;

יְהִי בִּנְסֹעַ הָאָרֹן, וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה: קוּמָה יְהוָה, וְיָפֻצוּ אֹיְבֶיךָ, וְיָנֻסוּ מְשַׂנְאֶיךָ

קוּמָה יְהוָה, אַל-יָעֹז אֱנוֹשׁ; יִשָּׁפְטוּ גוֹיִם, עַל-פָּנֶיךָ.

קוּמָה אֱלֹהִים, שָׁפְטָה הָאָרֶץ: כִּי-אַתָּה תִנְחַל, בְּכָל-הַגּוֹיִם.

(יש לשער שיהודים בניו יורק הסתופפו אותו בקר בבתי כנסת עסוקים בתפילות ובקשת סליחות כנהוג בימים הנוראים שבין ראש השנה ויום כפור)

עשרת ימי תשובה הם עשרת הימים הראשונים של חדש תשרי, מראש השנה עד יום כפור, תקופה לחשבון נפש, בה תשובה וצעקה מתקבלות מיד, "דרשו ה', בהמצאו, קראוהו, בהיותו קרוב" נקראים גם ימים נוראים, מלשון יראה ופחד

בין כסה לעשור, ראש השנה נקרא "כסה" שכן הירח אינו נראה כלל, עשור הוא יום כפור, תהילים "תקעו בחודש שופר בכסה ליום חגינו."

הוסף תגובה
שם:
דואר אלקטרוני:
הודעה: